NUK


play-pause

Klicken Sie Für
      Produktinfos
  einfach auf die Icons.

“'Ολοι μεγαλώσαμε μαζί της. Και τώρα εσύ.”

Ιστορία της NUK – Ιστορία που γράφει η ίδια η ζωή.

Έξι δεκαετίες, στις οποίες συνέβησαν πολλά – όπως άλλωστε και στην πραγματική ζωή. Η ιστορία της NUK είναι μακρά κι ενδιαφέρουσα: ξεκινά από την ιδέα της ανακάλυψης μιας φυσικής, ορθοδοντικής θηλής μπιμπερό και φτάνει μέχρι την ειδίκευση στους διάφορους τομείς της ζωής των μωρών και των παιδιών.

Ανακαλύψτε πώς η NUK εργάστηκε από κοινού τόσο με την ιατρική και την ευρύτερη επιστημονική κοινότητα όσο και με την κοινωνία ώστε επί σχεδόν 60 χρόνια να συντροφεύει - μόνο στη Γερμανία - περισσότερα από 50 εκατομμύρια παιδιά και τους γονείς τους. Κάθε χρονιά και κάθε γενιά έχει βάλει τη σφραγίδα της στη γνώση της NUK και μας έχει βοηθήσει να συγκεντρώσουμε έναν μοναδικό θησαυρό εμπειρίας. Εδώ θα πάρετε μια μικρή γεύση από την ιστορία της μάρκας NUK – καλή διασκέδαση!

Δεκαετία του 1950

Δεκαετία του 1950

Οικονομικό θαύμα και baby boom

Τη δεκαετία του 1950 και χάρη στο οικονομικό θαύμα, η ζωή στη Γερμανία είναι εξαιρετικά πολυάσχολη. Για να χαλαρώσουν, οι εργαζόμενοι κάνουν μακρινά ταξίδια, βλέπουν ρομαντικές ταινίες ή χορεύουν στους ρυθμούς του ροκ εν ρολ. Αυτή η πρώτη δεκαετία της νεοσύστατης Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας είναι συνυφασμένη με τη χειρωνακτική εργασία – χρειάζεται να γίνουν πολλά και η εποχή της τεχνολογίας βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα.

Δεκαετία του 1950

Δεκαετία του 1950

Μια εφεύρεση της NUK φέρνει τεράστιες αλλαγές.

Με το baby boom της δεκαετίας του ΄50 γίνεται πιο έντονη και η ανάγκη για καλύτερα βρεφικά είδη. Ο θηλασμός θεωρείται ντεμοντέ και τα παιδιά μεγαλώνουν με το μπιμπερό. Πολλά παιδιά πιπιλούσαν το δάχτυλό τους ή προσπαθούσαν να εκτονώσουν προσωρινά την αντανακλαστική αυτή ανάγκη τους, δαγκώνοντας ένα ρολό από διπλωμένα  μαντίλια. Οι συνέπειες είναι συχνά δραματικές: μη κανονική σύγκλιση των δοντιών, τερηδόνα και διαταραχές στην ομιλία. Οι οδοντίατροι Καθ. Dr. Wilhelm Balters και Dr. Adolf Müller διαπιστώνουν ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του ΄40 ότι τα βρέφη που θηλάζουν στο στήθος παρουσιάζουν πολύ πιο σπάνια συγκλίσεις στα δόντια και για τον λόγο αυτό μελετούν τη διαδικασία του πιπιλίσματος, της κατάποσης και του θηλασμού. Το αποτέλεσμα των ερευνών τους είναι η πρώτη θηλή με ασύμμετρο σχήμα, η οποία σχεδιάστηκε με βάση τη φυσιολογική διαδικασία του μητρικού θηλασμού. Ονομάζουν το συγκεκριμένο σχήμα «φυσικό και ορθοδοντικό» και σύμφωνα με αυτό κατασκευάζονται ακόμα και σήμερα οι θηλές και οι πιπίλες της NUK.

Οι καταναλωτές είναι στην αρχή επιφυλακτικοί απέναντι στις ασύμμετρες θηλές της NUK γιατί απλώς δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι για το νέο προϊόν. Για να καλύψει αυτό το επικοινωνιακό κενό, η NUK επισκέπτεται κλινικές και μαίες προκειμένου να εξηγήσει το ιατρικό υπόβαθρο και τα πλεονεκτήματα των θηλών, πρωτοβουλία που, παράλληλα με το διαρκώς εντεινόμενο ενδιαφέρον για την υγεία των δοντιών, έχει ως αποτέλεσμα να αρχίσει κανείς να βλέπει τις πιπίλες και τις θηλές της NUK σε ολοένα και περισσότερα ευτυχισμένα μωρουδίστικα στόματα. Έτσι, σχεδόν όλοι μπορούμε να φέρουμε στο νου κάποια βρεφική φωτογραφία των γονιών ή των συγγενών μας με την απλή, λευκή πιπίλα της NUK στο μικρό τους στοματάκι. Στο τέλος της δεκαετίας του ΄50, η μάρκα NUK είναι γνωστή σχεδόν σε κάθε μητέρα.

Δεκαετία του 1960

Δεκαετία του 1960

Επανάσταση και οικογενειακός προγραμματισμός.

Η δεκαετία του ΄60 είναι μια μαγική εποχή. Οι Beatles, η μίνι φούστα, τα πρώτα βήματα του ανθρώπου στο φεγγάρι, η χειραφέτηση της γυναίκας – όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα η ζωή να αλλάξει, να γεμίσει χρώματα. Για πολλές από τις αλλαγές αυτής της δεκαετίας ευθυνόταν η σύγχρονη τεχνολογία, η οποία έφερε επαναστατικές καινοτομίες που φτάνουν ως τις μέρες μας – μπορεί κανείς ακόμη να τις ακούσει, να τις δει, να τις αισθανθεί.  

Δεκαετία του 1960

Δεκαετία του 1960

Η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της NUK ως απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις και τον νέο οικογενειακό προγραμματισμό.

Η πρόοδος αλλάζει και τον τρόπο της διαπαιδαγώγησης, της φροντίδας των παιδιών και του οικογενειακού προγραμματισμού. Αφού εγκρίθηκε στις ΗΠΑ το 1960, ένα χρόνο αργότερα το «χάπι» ήταν διαθέσιμο στη Γερμανία. Μια καινοτομία που όχι μόνο επηρέασε τον οικογενειακό προγραμματισμό αλλά μετέβαλε ριζικά και τον ρόλο της γυναίκας. Η κοινωνία αλλάζει: οι γυναίκες μπορούν πλέον να προγραμματίζουν τις εγκυμοσύνες και να διαχειρίζονται την επιθυμία για παιδί. Πολλές επικεντρώνονται αρχικά στη μόρφωση και την καριέρα και αφιερώνουν αργότερα χρόνο στον ρόλο τους ως μητέρες.
Το να αποκτήσει κάποια παιδί αποτελεί ολοένα και περισσότερο μια συνειδητή απόφαση. Έτσι μεταβάλλονται και οι ανάγκες καθώς και η απαίτηση για προστασία, φροντίδα και περίθαλψη των βρεφών και των παιδιών.

Σχεδιάζεται η πάνα μίας χρήσης και το τελευταίο μοντέλο παιδικού καροτσιού γίνεται σημάδι γοήτρου. Η ιατρική εξελίσσεται ακόμα περισσότερο: το 1967 εμφανίζονται τα πρώτα μηχανήματα υπερήχων. Και στο θέμα τις βρεφικής διατροφής όμως εμφανίζονται καινοτομίες: από γάλα σε σκόνη μπορεί να παραχθεί μια πλήρης βρεφική τροφή.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα πρακτική εφεύρεση, κυρίως για τις μητέρες, που φέρνει τη NUK αντιμέτωπη με μια νέα αποστολή: τα μπιμπερό με τον στενό λαιμό που χρησιμοποιούνταν έως τότε δεν είναι κατάλληλα για την παρασκευή του γάλακτος σε σκόνη. Η απάντηση της NUK έρχεται άμεσα, λανσάροντας στην αγορά ένα μπιμπερό με μεγαλύτερο άνοιγμα. Λίγο αργότερα ακολουθεί το βιδωτό καπάκι, το οποίο κάνει επιτέλους δυνατή την ανάδευση και μεταφορά της βρεφικής τροφής χωρίς σταξίματα και διευκολύνει πολύ τις νέες μητέρες. Η NUK ακολουθεί τον παλμό της εποχής και καταφέρνει, με τη χρήση υγρού καουτσούκ, να αυξήσει τον ρυθμό παραγωγής των ορθοδοντικών θηλών και να ανταποκριθεί έτσι στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση.

Δεκαετία του 1970

Δεκαετία του 1970

Κοινωνικά κινήματα και προσωπική ανέλιξη.

Η δεκαετία του ΄70 υπήρξε μια ασυνήθιστη δεκαετία. Γι’ αυτό φρόντισαν όχι μόνο τα παιδιά των λουλουδιών, τα παντελόνια καμπάνα, οι ήχοι της ντίσκο μουσικής και η διεύρυνση των στόχων ζωής, αλλά και τα κοινωνικά κινήματα, τα οποία ξεφύτρωναν από παντού. Οι θεωρήσεις που βρήκαν γόνιμο έδαφος τη δεκαετία αυτή οφείλονται, στο μεγαλύτερο μέρος τους, σε αυτή την αλλαγή κοινωνικής συνείδησης: οι άνθρωποι άρχισαν να αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη ευσυνειδησία τον εαυτό τους και το περιβάλλον τους και να στρέφονται στη φυσική εξελικτική διαδικασία.  

Δεκαετία του 1970

Δεκαετία του 1970

Οι φυσικές αρχές των προϊόντων της NUK ταιριάζουν απόλυτα στις νέες θεωρήσεις.

Αυτό επηρέασε και την εικόνα του νεογνού. Τα μωρά αντιμετωπίζονται πλέον περισσότερο ως αυτόνομες προσωπικότητες που επικοινωνούν από την αρχή με το περιβάλλον τους κι έχουν ευαισθησίες και αναμνήσεις. Τα συναισθήματα των βρεφών βρίσκονται με τον τρόπο αυτό στο επίκεντρο της προσοχής των γονέων, των γιατρών και της κοινωνίας. Οι γυναίκες δεν γεννούν πλέον στο σπίτι αλλά σε κλινική.
Στον τομέα αυτό βελτιώνεται αισθητά η προσφορά προς τις εγκύους, τα παιδιά και τους γονείς. Η NUK επισκέπτεται γιατρούς, νοσοκόμες και μαίες στα νοσοκομεία, προκειμένου να συζητήσει μαζί τους και να τους συμβουλέψει – αλλά και για να εμπνευστεί από αυτούς. Και το πετυχαίνει: το 1971, η NUK λανσάρει την πρώτη παγκοσμίως θηλή μίας χρήσης για μπιμπερό. Η θηλή και ο βιδωτός δακτύλιος είναι ήδη συναρμολογημένα από πριν και – κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τις κλινικές – ήδη αποστειρωμένα και συσκευασμένα σε ατομική, υγιεινή συσκευασία. Και άλλα, ειδικά προορισμένα για ιατρική χρήση προϊόντα, όπως πιπίλες για ειδικές απαιτήσεις, προκύπτουν από τη στενή συνεργασία με το προσωπικό των κλινικών.  

Στα μέσα της δεκαετίας του ΄70 γίνεται στα γερμανικά νοσοκομεία δημοφιλές το λεγόμενο «rooming in»: οι μητέρες μπορούν πλέον να παίρνουν μαζί τους στο δωμάτιο το μωρό τους – τα νεογέννητα δεν παρακολουθούνταν πλέον σε θαλάμους νεογνών. Και η NUK, θέλοντας να προσφέρει στα μωρά και τους γονείς την ιδανική φροντίδα, επεκτείνει ακόμα περισσότερο την παροχή συμβουλών στις κλινικές.

Η επιστροφή στη φύση οδηγεί και στην αναβίωση του θηλασμού στο σπίτι. Προκειμένου να υποστηρίξει αυτόν τον τρόπο φυσικής και τρυφερής διατροφής του μωρού, η NUK λανσάρει προϊόντα θηλασμού, όπως ασπίδες θηλής που σκοπό έχουν να προστατεύσουν τις ερεθισμένες θηλές. Η μεγαλύτερη καινοτομία της NUK αυτή τη δεκαετία έχει ωστόσο να κάνει με τον αέρα: χάρη στην εφεύρεση του συστήματος διαφυγής αέρα το 1979, δεν δημιουργείται πλέον κενό αέρος στο εσωτερικό του μπιμπερό, όσο το βρέφος πίνει. Έτσι, τα μωρά καταπίνουν πολύ λιγότερο αέρα και παθαίνουν σπανιότερα κολικούς.  

Κι επειδή οι επιτυχημένες τάσεις διαδίδονται παντού, στο τέλος της δεκαετίας του ΄70 τα προϊόντα της NUK κυκλοφορούν πλέον σε περισσότερες από 48 χώρες.

Δεκαετία του 1980

Δεκαετία του 1980

Το «νέο κύμα» και η πολύχρωμη μόδα.

Η δεκαετία του ΄80 φέρνει μαζί της τους πρώτους οικιακούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τους εξωφρενικούς χρωματικούς συνδυασμούς, τις νέες τηλεοράσεις, τις βάτες και την πτώση του τείχους του Βερολίνου. Ένα πραγματικά πολύχρωμο μείγμα: η δεκαετία του ΄80 σφραγίζεται από πλήθος αλλαγών, πολλές από τις οποίες συμβαίνουν ταυτόχρονα. Δεν είναι λοιπόν παράξενο ότι μετά το τέλος αυτής της δεκαετίας ο κόσμος είναι τελείως διαφορετικός από πριν – πολιτικά, αισθητικά αλλά και σε ό,τι αφορά στα μωρά.

Δεκαετία του 1980

Δεκαετία του 1980

Φουλ χρώμα και μια διαφανής συνθετική ύλη.

Τότε επρόκειτο για ένα πραγματικό θαύμα: στις 16 Απριλίου 1982 έρχεται στη ζωή, στην πόλη Erlangen, το πρώτο «παιδί του σωλήνα» της Γερμανίας - χάρη στην τεχνητή γονιμοποίηση. Τώρα μπορούν πλέον να πραγματοποιηθούν όλες οι ανεκπλήρωτες επιθυμίες για παιδί. Και καθώς για πρώτη φορά μετά τη δεκαετία του ΄60 αυξάνεται και πάλι ο αριθμός των γεννήσεων, το κράτος πρόνοιας φροντίζει να διευκολύνει όσους θέλουν να γίνουν γονείς. Με τη γονική άδεια, που έως τότε ήταν γνωστή ως άδεια εγκυμοσύνης ή έτος μωρού, η νέα μητέρα μπορεί να ξαναγυρίσει στην εργασία της μετά από έναν χρόνο.

   
Και για τα μωρά κάνουν την εμφάνισή τους φανταστικές καινοτομίες: ακόμα εντονότερα απ’ ό,τι στις προηγούμενες δεκαετίες, προβάλει ο στόχος να διευκολυνθεί η καθημερινότητα των βρεφών και των μητέρων. Τα πρώτα babyphone κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά και μαζί με τα βελτιωμένα βρεφικά καθίσματα αυξάνεται γενικότερα η ασφάλεια των παιδιών.

Με το σύνθημα «Λίγη μητρική αγάπη», η NUK αφοσιώνεται ακόμα πιο πιστά στον αγώνα για τα μωρά και τους γονείς: ως πρωτοπόρος στα φυσικά και προσαρμοσμένα στις βρεφικές ανάγκες προϊόντα, η NUK μεταφέρει τις εμπειρίες της σε άλλους τομείς της ζωής. Η σημασία του θηλασμού αναδεικνύεται περισσότερο – όπως άλλωστε συμβαίνει ακόμα και σήμερα – και τα επιθέματα θηλασμού και τα ηλεκτρικά θήλαστρα κάνουν τη φυσική σίτιση ακόμα ευκολότερη για τις μητέρες αλλά και για τα βρέφη. Η NUK σχεδιάζει και άλλα προϊόντα για τα οποία υπάρχει άμεση ανάγκη: βρεφικές οδοντόβουρτσες, δακτυλίους οδοντοφυΐας που ανακουφίζουν τους πόνους από την εμφάνιση των πρώτων δοντιών και ειδικά καθικάκια.

Σε συνεργασία με τους ειδικούς, σχεδιάζεται το 1985 ο αποστειρωτήρας ατμού για την πρακτική αποστείρωση με ατμό. Η NUK επεκτείνεται σε έναν εντελώς νέο τομέα προϊόντων: η «Silicon Valley» ανθεί στις ΗΠΑ και το νέο υπέρ-υλικό, η σιλικόνη, κατακτά τη NUK. Είναι η αιτία για μια επανάσταση στις πιπίλες: κάνει την εμφάνισή της η πιπίλα από σιλικόνη ως εναλλακτική επιλογή της πιπίλας από καουτσούκ.

Δεν είναι όμως μόνο η μόδα «παρδαλή». Τα αυτοκίνητα έχουν χαρούμενα χρώματα, τα αξεσουάρ είναι πολύχρωμα και η NUK βουτάει κι αυτή τα προϊόντα της σε καινούργια χρώματα. Χάρη στις νέες τεχνικές εκτύπωσης, πολλά προϊόντα μπορούν τώρα να κατασκευάζονται με πολύχρωμα σχέδια. Έτσι, η NUK συμβαδίζει και πάλι με το πνεύμα της εποχής.

Δεκαετία του 1990

Δεκαετία του 1990

Συγκλονιστικές ανακαλύψεις και ηλεκτρονική τεχνολογία.

Στη δεκαετία του ΄90, η πρόοδος επιβάλλεται με ακόμα πιο καταιγιστικό ρυθμό: εφευρίσκεται ο παγκόσμιος ιστός (World Wide Web) και το διαδίκτυο, και κυριαρχούν η ηλεκτρονική μουσική «τέκνο» και τα κινητά τηλέφωνα. «Ψηλότερα, μακρύτερα, ταχύτερα» είναι το σλόγκαν αυτής της δεκαετίας.

Παράλληλα, η επιστήμη ασχολείται ακόμα πιο εντατικά με τα βρέφη και τα παιδιά. Μακροχρόνιες μελέτες και νέες έρευνες καταδεικνύουν ότι τα βρέφη αντιδρούν από πολύ νωρίς στο περιβάλλον τους, και η διάδραση αυτή έχει αντίκτυπο και στην ανάπτυξή τους. Οι διαπιστώσεις αυτές αποτελούν το εφαλτήριο για αμέτρητα αναπτυξιακά προγράμματα προ- και μεταγεννητικής. Η κλασική μουσική φέρεται να προκαλεί στα έμβρυα αίσθημα θαλπωρής και να προάγει την ευφυΐα τους, τα παιχνίδια προωθούν την πρώιμη μάθηση. Αλλά και για τις μητέρες προωθούνται σημαντικές αλλαγές: η υποχρεωτικότητα φοίτησης στο νηπιαγωγείο κατοχυρώνεται νομοθετικά και χάρη στα ηλεκτρονικά μέσα οι παραδοσιακές θέσεις εργασίας γίνονται πιο ευέλικτες. Όλο και περισσότερες μητέρες μπορούν να συνδυάσουν καλύτερα επάγγελμα και οικογένεια.

Δεκαετία του 1990

Δεκαετία του 1990

Στη δεκαετία του ΄90 η NUK δημιουργεί πιπίλες «που μεγαλώνουν μαζί με το παιδί» και παπάκια-τίγρεις.

Οι νεότερες ανακαλύψεις της φυσικής ανθρωπολογίας δείχνουν ότι στις πιπίλες ή στις θηλές δεν είναι σημαντικό μόνο το ορθοδοντικό σχήμα αλλά και το ιδανικό μέγεθος. Η αντίδραση της NUK είναι άμεση, καθώς λανσάρει το πρώτο στον κόσμο σύστημα μεγεθών για θηλές και πιπίλες «που μεγαλώνουν μαζί με το παιδί», το οποίο αντιστοιχεί στα σημαντικότερα στάδια ανάπτυξης: για πολύ μικρά βρέφη μεταξύ 0-6 μηνών, για βρέφη από 6 μηνών και πιπίλες ακόμα και για παιδιά από 18 μηνών.

Η NUK έχει στη δεκαετία του ΄90 και άλλες καλές ιδέες: το 1998 λανσάρει στην αγορά ένα κύπελλο για να πίνει το παιδί χωρίς να υπάρχει κίνδυνος διαρροών, το οποίο βοηθά τα παιδιά να μάθουν να πίνουν από νωρίς μόνα τους.

Αλλά και τα ήδη υφιστάμενα προϊόντα της NUK εξελίσσονται μέσα από νέες διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας, τεχνικές και καινοτομίες.

Πιστή στο σύνθημα «Καταλαβαίνουμε τη ζωή», η NUK κερδίζει στη δεκαετία του ΄90 για πρώτη φορά συνειδητά την καρδιά των παιδιών: αγαπημένοι και συμπαθητικοί χαρακτήρες όπως ο JANOSCH ή ο Snoopy διακοσμούν μπιμπερό, πιπίλες και άλλα προϊόντα της NUK. Το 1998 η NUK κατακτά επιτέλους και το διαδίκτυο και οι γονείς μπορούν για πρώτη φορά να έχουν πρόσβαση όλο το 24ωρο σε πληροφορίες για τα προϊόντα και πρακτικές συμβουλές.

Δεκαετία του 2000

Δεκαετία του 2000

Νέες ιδέες για παλιές παραδόσεις.

Η δεκαετία του 2000 έφερε μια νέα γλώσσα: στο εξής η γνώση γκουγκλάρεται, στους φίλους κάνουμε add, τα προϊόντα παραγγέλλονται, στα προσωπικά κάνουμε share και γενικά είμαστε συνέχεια online. Το Google, το Facebook, το Amazon, το iPhone και τα υπόλοιπα νέα μέσα αλλάζουν την καθημερινότητα.

Μια λέξη-κλειδί του νέου αιώνα είναι επίσης και η «δημογραφική μεταβολή». Το ερώτημα «παιδί ή καριέρα;» απασχολεί ολόκληρη την κοινωνία, καθώς το ποσοστό των γεννήσεων μειώνεται δραστικά. Οι νέες μητέρας θέλουν ΚΑΙ παιδί ΚΑΙ καριέρα! Η σύγχρονη γυναίκα δεν είναι πλέον μόνο μητέρα αλλά εκπληρώνει πολύ περισσότερους ρόλους. Οι νέες οικογένειες θέλουν να απολαύσουν την ευτυχία τους αλλά να μην στερηθούν τίποτε. Η κατανομή των ρόλων πρέπει – για μία ακόμα φορά – να οριστεί εκ νέου. Το 2001 η «άδεια ανατροφής» γίνεται «γονική άδεια», δίνοντας στους γονείς τη δυνατότητα να παίρνουν άδεια και οι δύο ταυτόχρονα. Από το 2007 οι μητέρες ή οι πατέρες λαμβάνουν επιπλέον και οικογενειακό επίδομα ανάλογα με το εισόδημα. Για τα παιδιά και τα βρέφη γνωρίζουμε πλέον πάρα πολλά – και οι γνώσεις αυτές πρέπει να μετουσιωθούν και σε μια νέα, σύγχρονη οικογενειακή καθημερινότητα.  

Δεκαετία του 2000

Δεκαετία του 2000

Με την αλλαγή του αιώνα, η NUK φέρνει πρακτικές λύσεις για την αλλαγή της οικογενειακής καθημερινότητας.

Η NUK μετουσιώνει ακόμη πιο κυριολεκτικά στην πράξη το σύνθημά της «Καταλαβαίνουμε τη ζωή» και για μία ακόμα φορά γίνεται πρωτοπόρος. Στη διάρκεια της δεκαετίας του 2000 λανσάρονται πολλά προϊόντα που βελτιώνουν και κάνουν πιο υγιεινή τη ζωή των παιδιών αλλά και των γονέων.

Οι έξυπνες ιδέες παίζουν σε αυτό εξίσου σημαντικό ρόλο με τις ιατρικές ανακαλύψεις. Το 2003 γεννιέται το σύστημα μπιμπερό/θηλής «NUK FIRST CHOICE». Το 2006 εγκαινιάζεται η σειρά στοματικής και οδοντικής υγιεινής «NUK Oral-Care» που προάγει την υγιή και υγιεινή ανάπτυξη της στοματικής κοιλότητας. Το 2007 στα ράφια με τα βρεφικά είδη κάνει την εμφάνισή της η πιπίλα Genius της NUK, στο βελτιωμένο σχήμα της οποίας ενσωματώνεται όλη την επιστημονική γνώση που έχει συλλέξει η NUK έως τότε. Το 2010 η NUK εισέρχεται σε ένα εντελώς καινούργιο πεδίο λανσάροντας το απορρυπαντικό πιάτων της NUK, το οποίο καθαρίζει ακόμα καλύτερα τα μπιμπερό, τις θηλές και τις πιπίλες. Στο τέλος της πρώτης δεκαετίας υπάρχουν πια πολλά νέα προϊόντα που ταιριάζουν άψογα στη δυναμική κι ευέλικτη οικογενειακή ζωή στη νέα χιλιετία.

Δεκαετία του 2010

Δεκαετία του 2010

Πάντα πολύ κοντά στο να καταλαβαίνουμε τη ζωή.

Η δεκαετία του 2010 αρχίζει όπως και οι προηγούμενες έξι δεκαετίες: με νέα παιδιά. Όμως οι απαιτήσεις για προϊόντα φυσικά, προσαρμοσμένα στα βρέφη, αλλάζουν συνέχεια – κάθε γενιά έχει διαφορετικές ανάγκες.

Δεκαετία του 2010

Δεκαετία του 2010

Η NUK ξεκινά και αυτή τη δεκαετία με νέες καινοτομίες.

Το 2011 η NUK λανσάρει στην αγορά μια σειρά που για μια ακόμη φορά κάνει πιο εύκολη τη ζωή στο ξεκίνημά της: το νέο σύστημα Easy Learning 1-2-3 με προστασία κατά των διαρροών. Με αυτό, τα μικρά μαθαίνουν να πίνουν μόνα τους – γουλιά γουλιά και εξαιρετικά εύκολα, ακόμη και για ένα παιδί! Μία ακόμη καινοτομία της NUK, που μάλιστα αποτελεί παγκόσμια πρωτιά, λανσάρεται το 2012: πρόκειται για το NUK Thermo Light, έναν θερμαντήρα βρεφικής τροφής που ζεσταίνει το φαγητό του μωρού ακίνδυνα και υγιεινά με τη βοήθεια της τεχνολογίας του φωτός και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται καθόλου νερό.

Την ίδια χρονιά παρουσιάζεται η σειρά First Choice+, η νέα γενιά θηλών για να πίνουν τα μωρά τόσο άνετα, όσο από το μητρικό στήθος. Στην ανακάλυψη αυτή δεν συμπράττουν μόνο γιατροί και μαίες αλλά και μητέρες, που άλλωστε γνωρίζουν καλύτερα πώς πρέπει να είναι το ιδανικό μπιμπερό.  

Με υπέροχα νέα προϊόντα για να μαθαίνουν τα παιδιά να πίνουν μόνα τους, μία εντελώς καινούργια πιπίλα και νέα προϊόντα καθαρισμού και φροντίδας, η NUK σκέφτεται και σχεδιάζει για μία ακόμα φορά πάρα πολλά που θα κάνουν ακόμα ευκολότερη τη ζωή για τα παιδιά και τους γονείς. Η δεκαετία έχει μόλις αρχίσει – κι εμείς στη NUK περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε ποιες άλλες καλές ιδέες θα φέρει ακόμα!