Πολιτική επιστροφών

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την από απόσταση πώληση μη ελαττωματικών προϊόντων, αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.

Τα προϊόντα επιστρέφονται ΔΩΡΕΑΝ με συνεργαζόμενο μεταφορέα της NUK στη διεύθυνση: PharmaPro Ε.Ε. 3ο χλμ Θεσσαλονίκης – Καλοχωρίου Τ.Θ. 291 Καλοχώρι 57009 .

Διαδικασία επιστροφής

Βήμα 1. Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε στο πακέτο. Εναλλακτικά κατεβάστε και εκτυπώστε τη Φόρμα Επιστροφής σε pdf εδώ.

Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Εσωκλείστε στην ίδια συσκευασία τη δήλωση επιστροφής όπως και την απόδειξη αγοράς.

Βήμα 3. Ειδοποιήστε την υπηρεσία courier SPEEDEX για την παραλαβή του δέματος, χρησιμοποιώντας τον κωδικό SPEEDEX ΠΕ 178206 της PharmaPro.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα τρίτων, όπου μεταπωλούνται προϊόντα NUK και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση, αλλά και δεν τελέστηκε από τη NUK.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η τοποθέτηση συστατικών μερών  πάνω στο προϊόν.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. θηλές, θήλαστρα, πιπίλες, μπιμπερό, οδοντόβουρτσες, θερμόμετρα, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).
  • Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών, που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και εν γένει σε περίπτωση αναλώσιμων προϊόντων, εφόσον αυτά έχουν ανοιχτεί .

Αναλυτικά σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να βρείτε εδώ.